Baş direktor assistenti

• Təhsil: – Ali təhsilli xanım namizədlər;
• Təcrübə: Sənədləşmə işlərində minimum 1 il ;
• Yaş: 20 – 30;
• Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərini bilməli (İngilis dili arzuolunandır);

Vəzifəyə tələblər:

– İmza üçün daxil olan sənədləri Rəhbərliyə təqdim etməli;
– Müəssisənin bölmələrinin fəaliyyətinə aid olan sənədləri nəzərdən keçirməli,
– Rəhbərə daxil olan zəngləri qəbul etməli və onları istiqamətləndirməli;
– Rəhbərin iclas və müşavirələrinin keçirilməsini planlaşdırmalı;
– Keçirilən iclaslarda protokolları tərtib etməli və iclasların qeydiyyatını aparmalı;
– Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirməli.

Şəxsi keyfiyyətlər üzrə tələblər:

– Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı olmalı; – Məsuliyyətli və təşəbbüskar olmalı;
– Diqqətli və punktual olmalı; – Kollektivlə işləyə bilməli və özünü təkmilləşdirməli;
– Qətiyyətli və müstəqil qərar qəbul etmə bacarığına malik olmalı;
– MS Office proqramlarını mükəmməl bilməli;

Əlavə məlumatlar:

• Əmək haqqı: 400 AZN;

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz şəkilli CV-lərini mövzu yerində  “Baş direktor assistenti” yazmaqla hr@airgroup.az elektron ünvanına göndərə bilərlər